|
Mocht uw machine door omstandigheden niet meer correct functioneren,
kan u uw machine steeds binnenbrengen voor reparatie.
Mede door de aanwezigheid van een eigen reparatiedienst en onze grote voorraad onderdelen kunnen wij de reparatietijd aanzienlijk verkorten.
Pluspunten:
► Verkorte reparatietijd
► Vakkundige en vlotte technische ondersteuning
► Grote voorraad onderdelen
|
|
▲ |
Garantie |
Als officiële dealer van onze huismerken kunnen wij u, voor alle bij ons aangekochte producten, steeds de wettelijke fabrieksgarantie garanderen.
U kan beroep doen op de garantie-aanvraag door een geldig aankoopbewijs (en indien noodzakelijk, het registratiebewijs) voor te leggen bij afgave van uw defect toestel. |
|
▲ |
Registratie nieuwe machine |
Steeds meer fabrikanten bieden u de mogelijkheid om de garantieperiode te verlengen door uw toestel te registreren.
U doet dit best onmiddellijk na uw aankoop
(Met het toestel en aankoopbewijs bij de hand).
Via onderstaande links/logo's kan u naar de betreffende registratiepagina's doorklikken.
Volg daarna de instructies opgegeven door de fabrikant.
Als de registratie correct is afgehandeld, kan u het registratiebewijs uitprinten of digitaal bewaren.
► Registratie is niet verplicht en volledig vrijblijvend.
► Bij niet-registratie geldt de wettelijke garantietermijn. |
|
▲ |
Bestellingen |
Voor het bestellen van onderdelen, toebehoren of machines kan u ons steeds via mail of telefonisch contacteren.
Gelieve steeds uw volledige contactgegevens (naam, adres, telnr)
te vermelden bij uw bestelling.
T: 015 24 15 02 service@mhg.be |
▲ |